poniedziałek, 13 stycznia 2014

"Zostań swoim przyjacielem"
To cel na dzisiejszy dzień wg Demi.
Jeszcze tylko 4 dni męczarni i mam ferie :D
Mieliśmy meega farta, bo babka z gegry przesunęła nam sprawdzian na 2 tygodnie po feriach. I jeszcze załatwia nam wycieczkę do Planetarium w Chorzowie, czyli mamy cały dzień lekcji z głowy. Muszę się postarać o 5 z gegry na 2 semestr. To nawet całkiem fajny przedmiot ;p
Za to jutro mamy kartkówkę z chemii, na którą się pouczyłam. Masa atomowa, czyli nie taki trudny chemiczny koszmar... Hlehlehleuhluhle, jak napisała mi dziś o 9.21 Nikki :)
Za to niestety babka z reli zrobiła sb wolne, zmieniając wolne lekcje odpoczynkowe w koszmar takich przedmiotów jak niemiec, czy hista. Nie żebym ich nie lubiła, czy coś. W końcu mam 6 z niemca, a histę zwyczajnie uwielbiam za to, że nie jest nudna i łatwo ją zrozumieć. Ale nasza Dyra jest ZŁAAA i zadaje nam ciężkie przedmioty zamiast łatwych. 
Nasza teoria o tym, że Dyra to tak naprawdę kosmitka, która zna biologię z robienia dziwnych operacji ludziom (te operacje zamieniają je w Złe Elfy). Kiedy wracałyśmy z kina, tata kazał mi zadzwonić do Nikki by się upewnić że dotarła do domu. Nie bd do niej dzwonić jak wariatka, od naszego autka do domu miała 2 m. Więc wysłałam jej esa. 
Wg relacji Wery: zaatakowały ją złe elfy, ale zamroziła je. Zaniepokojona zapytałam, czy ma moc Elsy, a ona na to: to nie ja mam moc, to moc ma mnie, to było bez sensu. 
Ostatnio, kiedy powiedziała, że mogłabym być Elsą odparłam: z takimi paznokciami???!!!!
Tak, po co ja to w ogóle piszę, ale moja blogowa filozofia to opisywać wszystko a nie tylko ograniczać się do tego, co lubię rb w wolnym czasie. W bloga trzeba wstawić całą sb odpały smutki itp. 
Dlatego może wam się wydawać, że mój blog jest pozbawiony sensu i nie ma w nim żadnej aluzji do haseł, które piszę u góry posta....
Ale naprawdę. Dzisiaj, przez cały dzień nie złościłam się wcale. Jeżeli mam być szczera, to wszystko potrafi mnie wkurzyć. Dzisiaj jest dla mnie wielkim sukcesem. :)
~Marika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz